ایمن‌سازی مسیرهای مواصلاتی از سوی نفت و گاز آغاجاری

پروژه تکمیل و ایمن‌سازی دوجاده ارتباطی چیت پلنت به شهرستان آغاجاری و تقاطع دار بهاره به مجموعه عملیاتی رگ سفید۱ در شهرستان امیدیه با تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با اعتباری۱۷۰۰ میلیارد ریال به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری واگذار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: جاده چیت پلنت به شهرستان آغاجاری به طول ۱۱.۵ کیلومتر با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال و تقاطع دار بهاره به مجموعه رگ سفید ۱ به طول ۱۰.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال از سوی اداره مهندس و ساختمان شرکت آغاجاری تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی این دو جاده در کاهش حوادث جاده‌ای افزود: تکمیل پروژه این دو جاده از سال ۸۴ مطرح شد اما تاکنون اقدامی انجام نشده که با پیگیری و درخواست این شرکت برای ارائه خدمات عام المنفعه با توجه به مطالبه ساکنان محلی و همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به شرکت آغاجاری واگذار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: تشریفات برگزاری مناقصه و فرآیند اجرایی در حال اجراست و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

کد خبر 637476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =