بازدید نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور از تأسیسات پارس جنوبی

سربازرس کل امور نفت سازمان بازرسی کل کشور و هیئت همراه از بخش‌های فراساحلی فازهای ۱۳ و ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، موسی مؤیدی با همراهی مدیران عامل شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی از دکل حفاری Sundeck در موقعیت دریایی فاز ۱۳ و دکل حفاری Welltarget در موقعیت دریایی سکوی ۱۱B پارس جنوبی بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور معاونان طرح‌های توسعه‌ای و عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس، مجریان و دست‌اندرکاران طرح‌های توسعه فازهای ۱۱ و ۱۳ پارس جنوبی انجام شد، توضیحات کامل فنی پیرامون نحوه اجرای پروژه‌های یادشده، چگونگی رفع چالش‌ها و مشکلات اعم از مسایل فنی، مالی و اجرایی و همچنین میزان بهره‌برداری، نحوه تعمیرات اساسی و آمادگی برای عبور از فصل سرد سال و تمهیدهای تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ ارائه شد.

در جریان این بازدید توضیحات مجریان درباره نحوه اجرای این پروژه‌ها به‌ویژه منحصر به فرد بودن برخی از فعالیت‌ها بیان و برنامه زمانی ادامه کار جهت تولیدی کردن چاه‌های هر دو موقعیت به‌منظور افزایش تولید گاز و ایفای تکالیف وزارت نفت در برداشت از میدان مشترک پارس جنوبی تبیین شد.

کد خبر 637484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =