۳ جایگاه عرضه سوخت در منطقه بوشهر به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سه مجتمع خدماتی رفاهی در سطح منطقه بوشهر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه‌ها که معاون استاندار بوشهر، فرماندار، نمایده مجلس و دیگر مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند، گفت: جایگاه مجتمع خدماتی رفاهی «چرخاب» واقع در کمربندی برازجان به اهرم به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: این جایگاه دارای دو سکو بنزین با هشت نازل و همچنین دو سکو نفت‌گاز با هشت نازل طراحی و احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی ۲۵ نفر را نیز فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر درباره دیگر جایگاه تازه‌تأسیس گفت: مجتمع خدمات رفاهی «یزدانی» واقع در جاده شبانکاره به روستای سراج‌آباد، به مساحت ۱۲ هزار مترمربع دارای دو سکو بنزین با ۱۰ نازل و یک سکو نفت‌گاز با هشت نازل، با ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای ۲۳ نفر احداث و راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول درباره دیگر جایگاه احداث شده گفت: مجتمع خدمات رفاهی «مهاجر» واقع در جاده برازجان به بوشهر با زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع دارای دو سکو بنزین با ۶ نازل و یک سکو نفت‌گاز با چهار نازل است.

مدیر منطقه بوشهر افزود: این جایگاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال طراحی و احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی ۲۳ نفر را نیز فراهم کرده است

شایان ذکر است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با ۸۲ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۳۵ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۱۴ باب جایگاه در حال ساخت در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان بوشهر و هموطنان عزیز است.

کد خبر 637573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =