دومین نشست کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت برگزار شد

نشست کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، در نشست کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت که امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در سالن کنفرانس مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار شد، محسن حقیقی‌مقدم مدیر این مرکز، احکام صادره برای اعضای این کارگروه تخصصی را ابلاغ کرد.

در این نشست که با حضور اعضای کارگروه برگزار شد، درباره ابرازهای سنجش توانمندی‌های شناختی، شخصیت و سلامت روان بحث و بررسی انجام شد و موارد نهایی‌شده برای اجرا تصویب شد.

بر اساس ابلاغ وزیر نفت، یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی روان‌شناختی در سطح صنعت نفت، مطالعه و آگاهی از اسناد بالادستی، سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های توسعه مدیریت صنعت نفت، بررسی و تأیید صلاحیت خبرگان روان‌شناختی تأیید شد.

بررسی و تصویب شیوه‌نامه‌ها و برنامه ارزیابی و توسعه روان‌شناختی، کنترل و تأیید الگوی شایستگی‌های روان‌شناختی هر حرفه، کنترل و تأیید ابزارهای سنجش و ارزیابی روان‌شناختی، تأیید سطوح شایستگی‌های روان‌شناختی مدیریتی هر حرفه، نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه شایستگی‌های روان‌شناختی مدیران در خانه مدیران، ارائه مشورت به مدیران ارشد صنعت نفت از اهم وظایف کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت است.

اعضای کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت را احمد برجعلی، احمد علی نوربالا، علی فتحی آشتیانی، حسین زارع، رسول روشن چسلی، محمدعلی مظاهری تهرانی، علی دلاور تشکیل می‌دهند که همگی از استادان تمام روان‌شناسی و روان‌پزشکی هستند.

کد خبر 637799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =