افزایش تولید بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت در گچساران محقق شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اقدام‌های فنی و عملیاتی در این شرکت اظهار کرد: بی‌شک همت، تلاش و روحیه جهادی کارکنان سبب افزایش ۱۲ برابری تولید نفت و افزایش بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت در دولت سیزدهم شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت که با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران مناطق برگزار شد، گفت: تحقق صددرصدی تولید با هم‌افزایی کارکنان نفت و گاز گچساران نشان از روحیه ایثار، انقلابی و ازخودگذشتگی کارکنان این شرکت است.

وی ادامه داد: این شرکت با عبور از تحریم‌ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مأیوس کرد و امروز در اوج عزت و سربلندی موفق شدیم به تولید حداکثری دست یابیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت افزود: نفت خام، گاز، گاز مایع و نفتا چهار محصولی است که شرکت نفت و گاز گچساران تولید می‌کند.

کمالی ادامه داد: این شرکت در گستره‌ای به عرض ۱۵۰ کیلومتر و طول ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلومتر در محدوده چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: مرکزیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرستان گچساران است و این شرکت یکی از پنج شرکت زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۳ میدان نفتی است که هم‌اکنون ۱۶ میدان آن فعال است، همچنین ۸۵۷ حلقه چاه و ۱۰۵ مجموعه تفکیک‌گر در کنار چاه‌ها داریم که به هرکدام از این‌ تفکیک‌گرها تعداد قابل‌توجهی چاه متصل است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان یک شرکت ویژه و راهبردی در جنوب کشور، افزون بر مدیریت و راهبری کل صادرات نفت خشکی کشور، تأمین بخشی از خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های کشور را نیز به‌عهده دارد، از این رو این شرکت را  قلب نفت ایران نیز می‌شناسند.

کمالی تصریح کرد: با تبعیت از راهبردهای درست و اصولی تدوین‌شده از سوی دولت سیزدهم، سیاست‌گذاری‌های صادقانه وزیر نفت و آمادگی نیروهای فنی و عملیاتی توانستیم برنامه‌های افزایش تولید شرکت نفت و گاز گچساران را محقق سازیم.

کد خبر 637891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =