پالایشگاه گاز ایلام نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی گرفت

پالایشگاه گاز ایلام در جشنواره استانی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، نشان درجه یک گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در این جشنواره گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی متکی به اقتصاد مردمی است.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام فعالیت‌های خود را بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های مختلف هماهنگ و اجرا کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام اظهار کرد: توجه به اشتغال پویا و اقتصاد مقاومتی، بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پاکدستی و اعتدال در امور، توجه به کیفیت و کمیت در تولید، همکاری با بسیج، مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت جهادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به‌عنوان نخستین شرکت در سطح استان از معیارهای انتخاب این جشنواره بوده است.

روح‌الله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز در سخنانی گفت: این پالایشگاه در زمینه رشد تولید، تنوع محصولات، استفاده از کالای ایرانی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گام‌های قابل قبولی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی در اولویت اصلی این شرکت قرار دارد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ درصد کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی (دانش‌بنیان) تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در این مدت بیش از ۸۲ شرکت‌ تولیدکننده توانمند داخلی و دانش‌بنیان توسط این پالایشگاه شناسایی شده است.

گفتنی است این لوح سپاس از سوی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام به مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اهدا شد.

کد خبر 637900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =