نقش برجسته گچساران در افزایش تولید نفت طی فعالیت دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، علیرضا دانشی در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت وگاز گچساران (۶ ماه نخست ۱۴۰۳) که امروز (سه‌شنبه، یکم‌اسفندماه) با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد دو شرکت برگزار شد، گفت: نشست‌های پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌ها، به‌منظور بیان و پیگیری مشکلات تولید نفت و گاز و میعانات گازی و تصمیم‌گیری برای آینده کوتاه‌مدت ۶ ماهه و شماری از تصمیم‌های بلندمدت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر جمع‌آوری ایده‌های نخبگان صنعت نفت و پایش آن در کارگروه‌های تخصصی برای تحقق برنامه‌های تولیدی و توسعه میدان‌های نفتی گفت: در این جنگ تمام‌عیار و پیچیده کنونی که استکبار جهانی به ما تحمیل کرده است، لازم است همکاران بخش‌های مختلف ستادی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار با همکاری همه‌جانبه در امور یکدیگر تسهیل‌گری و برای رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضور مدیران و رؤسای ستاد مناطق نفت‌خیز در شرکت‌های بهره‌بردار را فرصت مغتنمی برای اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌های اثربخش دانست و بر استمرار این رویه در آینده نیز تأکید کرد.

دانشی ضمن تجلیل از تلاش‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: این شرکت بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور را محقق کرده است که به شخصه از تلاش همه کارکنان و مدیران این شرکت سپاسگزارم.

وی با اشاره به روند مطلوب افزایش تولید نفت پس از گشایش در تسهیل فرآیند فروش نفت اظهار کرد: سربازان جبهه اقتصادی صنعت نفت جنوب در گچساران باید با ابتکار عمل، فعالیت مربوط به استمرار پایداری و افزایش تولید، صادرات روزافزون نفت و گاز را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 637905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =