قطعی‌ گاز و برق حتی در اوج مصرف هم نداریم

سخنگوی دولت گفت: یادمان هست که قطعی‌ گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی روز یکشنبه (ششم اسفندماه) در برنامه‌ تلویزیونی درباره اقدام‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: زمانی که دولت روی کار آمد برخی از مردم به نقاط مرزی و کشور همسایه می‌رفتند که واکسن تزریق کنند، زیرا واکسن کرونا در داخل کشور نبود و هر روز ۷۰۰ جان‌باخته داشتیم، اما با انتخاب مردم ورق به‌گونه‌ای برگشت که در ۱۰۰ روز کشور ما در چند حوزه رکورددار شد و این کار با حضور و مشارکت مردم انجام گرفت.

وی افزود: یادمان هست که قطعی‌ گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت تصمیم گرفت فاز ۱۱ پارس جنوبی را که بیش از ۱۰ سال معطل شرق و غرب مانده بود به‌دست جوانان نخبه و توانمند ایران تکمیل کند که باعث افزایش تولید گاز شد، همچنین دوباره موفق شدیم ذخیره‌سازی گاز را برای دوره‌های اوج مصرف داشته باشیم.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: ما فقط معطل میز گفت‌وگو برای فروش نفت و فرآورده‌های نفتی نماندیم، بلکه سعی کردیم به کشورهای مختلف نگاه و پتروشیمی فراسرزمینی را در آن سوی جهان فعال کنیم.

کد خبر 637969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =