نخستین نشست مدیران نگهداری و تعمیرات پتروشیمی‌های پارس جنوبی برگزار شد

نخستین نشست تخصصی نگهداری و تعمیرات در صنایع پتروشیمی با حضور مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران اداره تعمیرات پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) در مجتمع پتروپالایش کنگان برگزار شد.

به گزارش شانا، نخستین نشست مدیران نگهداری و تعمیرات پتروشیمی‌های پارس جنوبی روز سه‌شنبه (هشتم اسفندماه) به میزبانی پتروپالایش کنگان برگزار شد که مدیران نگهداری و تعمیرات در این نشست به تبادل‌نظر، تجارب، چالش‌ها و راهکارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت‌های پتروشیمی پرداختند.

در این نشست برخی تجربیات شاخص مجتمع پتروپالایش کنگان و آشنایی با الگوی تعالی‌بخش ۱۰ ستاره در حوزه نفت و توانمندی شرکت سازنده توربوکمپرسور نفت در زمینه خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی و دستاوردهای به‌دست‌آمده در حوزه تعمیرات دیگر مجتمع‌های منطقه ویژه پارس جنوبی بحث و بررسی شد.

شرکت پتروپالایش کنگان با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا، اهداف خود را بر ارزش‌هایی همچون توکل، تفکر و تلاش استوار کرده است تا بتواند با همت، کار بیشتر و انتقال تجارب ارزنده از افراد مجرب به جوان‌ترها و به‌کارگیری ذهن‌های خلاق و نوآور استفاده کند.

مدیران اداره تعمیرات شرکت‌های پتروشیمی هم در این نشست از مشکل‌ها، موانع و راهکارهای کاهش خرابی‌های تجهیزات دوار و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و انسانی اشاره کردند.

کد خبر 638134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =