۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر: 639513
بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با ادامه نهضت احداث جایگاه‌های عرضه سوخت تازه در سیستان و بلوچستان، یک جایگاه عرضه سوخت مایع در زابل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در آئین بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور جمعی از مقام‌های محلی برگزار شد، گفت: جایگاه اختصاصی «مشهدی منصوری»، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به موقعیت مکانی مطلوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده است، گفت: احداث این جایگاه که بنزین و نفت‌گاز در آن عرضه می‌شود، اقدامی مؤثر و ضروری به منظور مدیریت توزیع سوخت و تأمین رفاه مردم است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در این باره گفت: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفت‌گاز است.

مردانی افزود: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تأکید کرد: این جایگاه پنجمین جایگاه جدید منطقه به شمار می‌آید که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر منطقه زاهدان ابراز امیدواری کرد: یک جایگاه دیگر نیز تا پایان فروردین‌ماه در ناحیه زابل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مردانی درباره احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان گفت: فراخوان احداث ۲۹ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان و ۲۱ جایگاه سی‌ان‌جی دیگر نیز در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد ۱۶ جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه‌گذار است.

کد خبر 639513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =