ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران گفت: ضریب پیچیدگی این مجموعه پالایشی به سمت پتروپالایشی شدن، که در طراحی اولیه ۵.۰۶ بوده است، تا سال ۱۴۱۰ به ۱۲.۶۶ می‌رسد.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن ایران‌زاد پیش‌ازظهر امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) در آیین معارفه مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران و تکریم مدیرعامل پیشین این شرکت که با حضور جمعی از مقام‌های محلی و کارکنان این شرکت در محل پالایشگاه نفت تهران برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری کارکنان پالایشگاه نفت تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف تعریف شده برای این مجموعه برسیم.

وی افزود: پالایشگاه نفت تهران از نظر فناوری و توجه به سرمایه انسانی در سال‌های گذشته عقب‌ماندگی‌هایی دارد و در اهدافی که ما تعریف کرده‌ایم، در بخش سرمایه‌ انسانی اقدام‌های مفیدی در دستور کار قرار داده شده است و توجه ویژه به سرمایه انسانی سرلوحه کارمان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران بیان کرد: طراحی اولیه پالایشگاه تهران با ضریب پیچیدگی (قابلیت تولید فرآورده‌های سبک و با ارزش افزوده بالاتر) ۵.۰۶ بوده است که امیدواریم با تعریف و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، پیش از سال ۱۴۱۰ این عدد به ۱۲.۶۶ برسد که در کنار آن مسئولیت اجتماعی از جمله حفظ محیط زیست را نیز پیش خواهیم برد.

ایران‌زاد با تأکید بر اهمیت پروژه‌های بهبود کیفیت محصولات پالایشگاه تهران و ارتقای محصولات به استانداردهای جهانی به‌منظور ارتقای شاخص‌های محیط زیستی افزود: حاکمیت شرکتی و توجه ویژه به قوانین تجارت را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد و با تشکیل کارگروه‌های تازه سه‌گانه، امیدواریم در راهی که طی پنج سال آینده پیش‌رو داریم، به کمک محیط پیرامونی شهرستان ری، به اهداف خود دست یابیم.

توجه ویژه به رسالت‌های اجتماعی و محیط زیستی

وی تأکید کرد: از همه دستگاه‌های حاکمیتی می‌خواهیم که به ما کمک کنند تا با تکمیل و اجرای پروژه‌های محیط زیستی، مسئولیت اجتماعی خود را به ثمر برسانیم و در کنار آن تکالیف قانونی خود را نیز عملیاتی کنیم.

وی با قدردانی از اعتماد هیئت‌مدیره ابراز گفت: امیدوارم در ماه‌های آینده با تلاش جهادی و همکاری گروهی همکاران حرفه‌ای من، شاهد گشایش پروژه‌های بهبود کیفیت و تحول مثبتی در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی باشیم.

به گزارش شانا، محسن ایران زاد طی حکمی از سوی وحید عبیری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران در اسفندماه پارسال به‌عنوان مدیرعامل تازه پالایشگاه پایتخت منصوب شد و سکان این مجتمع پالایشی را به‌عهده گرفت.

وی مدیرعاملی شرکت پتروشیمی اصفهان، عضو هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران، عضویت در کمیته استانداردهای ملی ایران، عضویت هیئت‌مدیره پلی اکریل ایران، مشاور ساخت مینی پالایشگاه‌ها و سوابق پروژه‌ای در زمینه مدیریت مصرف آب در صنعت پالایش نفت را در کنار سوابق مدیریتی و تخصصی متعدد دیگر، در کارنامه کاری خود دارد.

ایران‌زاد همچنین با ارائه راهکارهای موثر در زمینه خودکفایی بنزین در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت لوح سپاس از رئیس‌جمهوری وقت شده است.

شرکت پالایش نفت تهران در واپسین روزهای سال گذشته با تصاحب سهم عمده شرکت پتروشیمی شازند و با برخورداری از ظرفیت انتقال محصولات بین دو مجموعه توانست گام بلندی برای پتروپالایشی شدن و ارزش‌آفرینی برای ذینفعان خود بردارد.

کد خبر 639845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =