واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی بیان کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌ شده است که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و براساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

کد خبر 640524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =