بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محمد حامل، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف)، احمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور، و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در ایران و مدیران ارشد صنعت نفت آغازبه‌کار کرد.

جواد اوجی، وزیر نفت، پس از سخنرانی در آیین گشایش رسمی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، از غرفه‌های سالن‌های ۸ و ۹ بازدید و با فعالان این حوزه به گفت‌وگو کرد.  

نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور است و در نمایشگاه امسال بیش از ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور جهان حضور دارند. حضور فعال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه با وجود ادامه تحریم‌ها، نشان‌دهنده دیپلماسی فعال وزارت نفت در دولت سیزدهم و موفقیت‌های آن در عرصه جهانی است.

در این نمایشگاه، ستاد وزارت نفت، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و استارتاپ‌ها در سالن  ۱۰ و ۱۱، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن B ۳۸، شرکت ملی گاز و صنایع مرتبط در سالن ۵، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و صنایع مرتبط و اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX) در سالن ۴۱، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) در سالن‌های ۳۱ A و B، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در سالن ۶ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هریک در سالن‌های جداگانه حضور دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و ۲۲ اردیبهشت‌ به‌ کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 641068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =