انتشار «ویژه‌نامه ایران» هم‌زمان در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

روزنامه ایران هم‌زمان با برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ویژه‌نامه‌ای در ۸۰ صفحه منتشر کرد.

به گزارش شانا، دیدگاه مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از ساخت داخل با عنوان «متوقف نمی‌شویم»، ازجمله عناوین مهم این ویژه‌نامه است که در آن معظم‌ له با بیان اینکه «نباید تصور شود که ارتقای فناوری در صنایع گوناگون فقط منوط به حضور شرکت‌های خارجی است»، بر آن تأکید کرده‌اند.

نقش و جایگاه صنعت نفت در رشد اقتصادی کشور، دیپلماسی انرژی، حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و اقدام‌های دولت سیزدهم در زمینه تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت و گاز از دیگر موضوعاتی است که در این ویژه‌نامه در قالب گفت‌وگو، گزارش و یادداشت به آن پرداخته شده است.

در گزارش اصلی این ویژه‌نامه که به موضوع راه‌اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی در دولت سیزدهم اشاره دارد، برخی ویژگی‌های راه‌اندازی این فاز ازجمله ایرانی‌ترین انجام عملیات پیچیده، پذیرش ریسک انتقال سکو، تولید گاز بعد از ۲۰ سال معطلی در مدت زمان ۲۰ ماه مطرح شده است.

بررسی عملکرد شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی ایران در دولت سیزدهم، بخش دیگر این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

فایل پی‌دی‌اف این ویژه‌نامه را از اینجا دانلود کنید.

کد خبر 641077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =