همایش «مهندسی با رویکرد هوش مصنوعی در صنایع پایین‌دستی صنعت نفت» برگزار می‌شود

همایش «مهندسی با رویکرد هوش مصنوعی در صنایع پایین‌دستی صنعت نفت» در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران بعدازظهر امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در آیینی با حضور فرهاد احمدی، مدیرعامل این شرکت، و حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، و جمعی از نخبگان و استادان دانشگاهی حوزه هوش مصنوعی، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از پوستر این همایش که قرار است اسفند امسال برگزار شود، رونمایی کرد.

رونمایی از پوستر و فراخوان این همایش، آغازبه‌کار رسمی دبیرخانه این همایش، تقدیر از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در حوزه‌های فناوری و هوش مصنوعی، پخش زنده برنامه تلویزیونی «هوش مصنوعی» و رونمایی از «مهندس - ربات هوشمند» از رویدادهای جانبی این آیین بودند.

در این برنامه تلویزیونی که به همت روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران برگزار شد، به‌منظور آشنایی بازدیدکنندگان، مخاطبان و علاقه‌مندان با ابعاد و زوایای فناوری‌های نو و مهندسی هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنایع پایین‌دستی نفت، گفت‌وگوهایی با نخبگان حوزه نفت و انرژی، استادان دانشگاهی، مسئولان و مدیران عالی‌رتبه وزارت نفت و دیگر صاحب‌نظران و نشست‌های هم‌اندیشی با رویکرد هوش مصنوعی و فناوری و توسعه دانش‌بنیان در صنایع پایین‌دستی نفت انجام شد. 

مهندسی، هوش مصنوعی، طراحی و ساخت، فناوری و توسعه دانش‌بنیان، ساختمان نفت، سلامت، ایمنی و محیط‌زیست، علوم دانشگاهی، پژوهش و نوآوری در صنعت نفت و ضرورت تدوین نظام ملی فناوری و نوآوری انرژی در کشور ازجمله محورهای همایش «رویکرد هوش مصنوعی در صنایع پایین‌دستی صنعت نفت است که روزهای پنجم تا هفتم اسفند امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر و آشنایی با نحوه تقاضا به سایت اینترنتی رویداد به نشانی www.eng-cnf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 641515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =