پیام رئیس سازمان حراست صنعت نفت در پی شهادت سیدالشهدای خدمت

رئیس سازمان حراست صنعت نفت در پیامی شهادت خادم‌الرضا را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و کارکنان خدوم صنعت نفت تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام عظیم شیراوند به شرح زیر است:     

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

شهادت خادم الرضا و سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس‌جمهور محبوب، مجاهد، عارف، خستگی‌ناپذیر، مردمی، خدمتگزار و همراهان گرانقدر و خدومشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و کارکنان خدوم صنعت نفت تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات ایشان و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل  مسئلت دارم.

شهید آیت الله رئیسی درطول عمر با برکت خویش نشان داد که سربازی جان بر کف، امین، متعهد و فداکار برای انقلاب و مقام رهبری بوده و در این راه با همه وجود و اخلاص تلاش نمود و نتیجه این مجاهدت‌های مخلصانه شهادت در راه خدمت به مردم شریف ایران و تقارن آن با شب میلاد امام رئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا بوده است.

این شهیدان گرانقدر مصداق بارز این آیه شریفه هستند: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواتَبْدِیلًا

ولله عاقبه الامور و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین»

کد خبر 642114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =