صنعت پتروشیمی موتور توسعه ایران است

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی، صنعت پتروشیمی را نبض توسعه ایران دانست و گفت: صنعت پتروشیمی مانند لکوموتیو می‌تواند موتور محرکه رشد دیگر صنایع شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مهدی شریفی نیک‌نفس در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: صنعت پتروشیمی در اقتصاد ایران به دلیل جایگاه خاص آن در صادرات و ارزآوری و همچنین اشتغال‌زایی، موقعیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به حساسیت‌ها در بخش پایین‌دستی و بالادستی صنعت پتروشیمی در ایران افزود: با توجه به این‌که صنعت پتروشیمی موتور توسعه ایران است، بنابراین به توجه بیشتری نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی، با اشاره به حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران پلاست، تصریح کرد: با توجه به تنوع تولید محصولات پتروشیمی، از شرکت‌های پتروشیمی انتظار داریم با یکدیگر همکاری و یکپارچگی بیشتری داشته باشند که این موضوع می‌تواند به امضای قرارداد بلندمدت میان آنها بینجامد.

شریفی نیک‌نفس با بیان این‌که برخی مشتریان خارجی محصولات پتروشیمی ایران انتظار دارند قراردادهای بلندمدت با آنها امضا شود، عنوان کرد: هر دو طرف خریدار و فروشنده از امضای قراردادهای بلندمدت سود می‌کنند، بر همین اساس انتظار داریم در نمایشگاه امسال بین شرکت‌های داخلی و خارجی قراردادهای بلندمدت امضا شود.

کد خبر 284801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =