معرفی اعضای برتر شورای اقامه نماز و ستاد احیای امربه معروف ونهی ازمنکر

برنامه معرفی اعضای برتر شورای اقامه نماز و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نفت، با هدف تجلیل از اعضای این شورا و شرکت های تابعه وزارت نفت، برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت السلام متوسلیان، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، صادق زاده، معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، علی محمدی مشاور عالی وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز و شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نفت و همچنین، جمعی از معاونین و مدیران کل وزارت نفت، دهم بهمن ماه سال جاری در باشگاه شماره یک صنعت نفت برگزار شد.

برگزیدگان این برنامه در قالب 15 شورا ،در سه دسته پنج گروهی، معرفی شدند.

دسته شورای برتر، شامل ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی منکر شرکت پالایش نفت اراک، شرکت پتروشیمی تبریز، شرکت گاز استان گلستان، پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، است. دسته شورای فعال، متشکل از ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، شورای ملی و مهندسی ساختمان نفت ایران، شرکت گاز استان اصفهان، شرکت پتروشیمی بیستون، شرکت ملی صنایع نفت خیز جنوب، است.

دسته سوم برگزیدگان، شورای تلاش گر است که در این مجموعه، ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر شرکت پشتیبانی ساخت و کالای نفت تهران، شرکت گاز استان کرمان، شرکت پالایش نفت بندر عباس، شرکت پتروشیمی فجر و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به عنوان شرکت های تلاشگر در این مجموعه، معرفی شدند.

معیارهای انتخاب برتر کمیته داوری ستاد اقامه نماز، شامل بحث فضاسازی نمازخانه ها، برگزاری کلاسهای آموزشی، برگزاری مراسم های مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی، تبلیغات شوراها، پخش و توزیع کتب و سی دی های فرهنگی بین کارکنان و خانواده ها، بود.

معیارهای انتخاب ستاد اقامه نماز امر به معروف و نهی از منکر سال آینده، متعاقبا، طی مکاتبه ای به شورا ها اعلام می شود.

کد خبر 125841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =