راهپیمایی کارکنان صنعت نفت در اعتراض به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی

کارکنان بخش های مختلف صنعت نفت کشور در کنار دیگر سازمان ها و دوایر دولتی امروز (دوشنبه 9 دی) با راهپیمایی و تجمع در میدان فلسطین تهران، حملات و جنایت های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در مناطق مسکونی نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، در این مراسم مقام های لشگری، کشوری، کارکنان سازمان ها و نهادهای دولتی، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم با شعارهای طنین انداز «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در راهپیمایی امروز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجة الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در سخنانی ضمن محکوم کردن این جنایت ها، بر حمایت های همه جانبه مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین و همدلی و همدردی با مردم ستمدیده غزه تاکید کردند.

صفار هرندی در تجمع ده ها هزار نفری مردم در میدان فلسطین تهران، با تاکید بر حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، گفت: از برداشتن هیچ گامی برای تقویت روحیه این ملت ستمدیده نباید دریغ کرد و باید مشعل تنفر و کینه از اسراییل را فروزان نگاه داشت.

حجة الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، همزمانی فاجعه غیر انسانی غزه را با حلول ماه محرم، پیام آور «پیروزی خون بر شمشیر» در این مقطع از زمان خواند و افزود: بیش از نیم قرن از استیلای نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و ایجاد زمینه تولد نامشروع رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام می گذرد و در این سال ها رژیم صهیونیستی با سکوت مجامع جهانی، میلیون ها کودک، زن، پیر و جوان فلسطینی را آواره کرده و ثروت آنها را نیز به یغما برده است.

وی با بیان این که در آن هنگام، نه درقلب سرزمین های اشغالی و نه در جهان اسلام، حرکت جدی برای برخورد با این غده سرطانی شکل نگرفت، گفت: این رژیم با آماده کردن بستر سیاسی، نظامی و اقتصادی، همچنین با اسکان صهیونیست ها از نقاط مختلف جهان درسرزمین های اشغالی، عرصه را برای مسلمانان خداپرست تنگ کرده است.

ابوترابی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، سران رژیم صهیونسیت هیچ مانعی در برابر زیاده خواهی های خود در منطقه و جهان اسلام قائل نبودند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اندیشه ملکوتی و فریاد بلند حضرت امام خمینی (ره) جهان اسلام  را در مقابل ستمگری های این رژیم غاصب بیدار کرد و آن را یک غده سرطانی در صحنه بین الملل خواند.

وی گفت: امروز مسلمانان در دورترین نقاط جهان، با الهام از رهبر و پیشوای نستوه جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره)، در یک سو و برای تقابل جدی با رژیم اسراییل هماهنگ و متحد شده اند و تفکر ایشان در خاورمیانه و سراسر جهان به یک ایده، آرمان و نظام واحد تبدیل شده است.

کد خبر 137594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =