شانا_ گروه نفت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را در موسم ماه پرمیمنت شعبان به عموم اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبررسانی در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، در این پیام آمده است: «نوشتن یکی از نعمت‌های باری تعالی برای بشریت است، وقتی خداوند به قلم قسم می‌خورد ارزش ذاتی قلم از حدود نعمت نیز فراتر رفته و جایگاه رفیعی در جهان را به خود اختصاص می‌دهد که همه‌ کانون‌های انتشار علم و دانش و خبر بدون آن از امکان نشر برخوردار نیستند.

اطلاع‌ رسانی نیز فرصتی درخشان از عرصه های اثرگذاری نوشتن است که بشر در قرن حاضر توانسته آن را با به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین به فرآورده ای با ارزش و قابل انتقال برای عموم مردم درآورد که با بهره‌گیری از زیرساخت اصلی یعنی قلم عرصه‌ی پیوند جوامع و ملل را به گستره‌ی بیکرانی از دانسنتی‌ها متصل ساخته است.

17 مرداد ، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عامل حضور بالنده و اثربخش آحاد مردم در صحنه های سرنوشت ساز هستند. خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پویند شایسته تکریم‌اند و تحسین.

روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند که در پیشاپیش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان های اسلامی و میهن عزیز، آموزگار مکتب فدا و آگاهی شدند درود می فرستیم و برای خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین مان، سلامتی، توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق مسئلت می کنیم و امیدواریم رسانه‌ها با پرهیز از سیاست‌زدگی و قدرت‌زدگی جایگاه واقعی و اثربخش خود را دریابند و نسبت به خنثی‌سازی تبلیغات و عملیات روانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدانه بکوشند.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بار دیگر با تبریک این روز فرخنده، از تعامل سازنده رسانه ها در انعکاس فعالیت های دولت خدمتگزار قدردانی کرده و آمادگی خود را برای گسترش همکاری های دوسویه رسانه ای اعلام می دارد.»

کد خبر 144965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =