مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد

شانا _ گروه پتروشیمی: با حضور وزیر نفت،‌ مراسم تودیع مهندس عادل نژاد سلیم و معارفه عبدالحسین بیات بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 6 آبان) در ساختمان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا،‌ دکتر سیدمسعود میرکاظمی،‌ امروز با صدور حکمی مهندس عبدالحسین بیات را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

وزیر نفت در باره انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: برخی‌ها جایگاه ها نیازمند نیروهای جدید و جوان است، بر این اساس برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز مدیرعامل جدید معرفی شد.

وی با تأکید بر اینکه همواره تغییر در سازمان در راستای بهبود، برطرف کردن مشکلات سازمان و موفقیت های اقتصادی انجام می‌شود از خبرنگاران درخواست کرد برای خبررسانی این تغییرها از واژگانی مانند برکناری استفاده نکنند.

میرکاظمی تصریح کرد: با تغییر آقای نژاد سلیم، ایشان در جایگاه مناسب تری متناسب با خصوصیاتشان، خدمت خواهند کرد.

متن کامل حکم وزیر نفت در این زمینه تا دقایقی دیگر مخابره می‌شود.

عبدالحسین بیات کارشناس ارشد (فوق لیسانس) مدیریت کسب و کار (MBA) از دانشگاه کالگری (که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید) در سال 1341 در حومه شهرستان خمین متولد شد و تا سطح تحصیلات متوسطه در آن شهر ادامه تحصیل داد.
وی در سال 1363 با ورود به دانشگاه نفت آبادان (دانشکده مهندسی نفت فعلی اهواز) عملاً به مجموعه صنعت نفت وارد شده و با تمام ساختار وزارت نفت آشنا شد. ابتدا در رشته مهندسی شیمی، گرایش پالایش گاز و سپس با تغییر رشته در مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات در سال 1368 فارغ التحصیل و به صنعت در حال رشد پتروشیمی کشور پیوسته و در ده ها دوره آموزش ضمن خدمت شرکت کرد.

مهندس بیات ابتدا در فاز ساختمان و نصب پتروشیمی اراک شروع بکار نموده و خیلی زود به یکی از مسئولین فعال طرح مجتمع پتروشیمی اراک تبدیل و در فعالیت های ساختمان و نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی واحدهای مختلف آن مجتمع فعالانه شرکت کرد.

بعد از راه اندازی طرح مجتمع پتروشیمی اراک نیز در سازمان خدمات فنی همزمان هم در فعالیت ساختمان و نصب پروژه های توسعه ای شرکت کرده و هم سالهای متمادی در فعالیت های بهره برداری، نگهداری، تعمیرات اساسی و پروژه های بهینه سازی کیفیت محصولات و افزایش ظرفیت حضوری فعال داشته است. 

وی از سال 1358 در سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر (مجری طرح در منطقه عسلویه) به خدمتگذاری ادامه داد.

از مسئولیت ها و سوابق اجرایی عبدالحسین بیات می توان به خدمت در نهاد مقدس بسیج طی سالهای متمادی و مشارکت در جبهه های دفاع مقدس و پذیرش مسئولیت های مختلف، نماینده دانشجویان دانشکده نفت آبادان، مسئول ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ و عضو انجمن اسلامی دانشجویان آن دانشکده، مسئول کنترل کیفیت و اسناد فنی طرح مجتمع پتروشیمی اراک، رئیس بازرسی مکانیک، رئیس بازرسی جوش و آزمایشات غیر مخرب، مسئول کل فیزیک بهداشت مجتمع، رئیس بازرسی فنی، رئیس کمیته خودکفایی، مسئول گروه های بازرسی فنی در تعمیرات های اساسی مختلف، عضو شورای حل اختلاف و عضو سازمان MC و عضو کار گروه های مختلف پتروشیمی اراک، شرکت در تعمیرات اساسی پالایشگاه ها، تدریس در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه اراک، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی بوشهر و هماهنگ کننده تخصیص منابع به طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد.

گفتنی است؛ مهندس بیات یک بار در سطح شرکت ملی صنایع پتروشیمی و یک بار نیز در سطح ملی بعنوان کارمند نمونه انتخاب شده است.

کد خبر 148268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =