اجرای 54 پروژه راهسازی در خوزستان به وسیله شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

اهواز _ شانا _ گروه نفت: معاون مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شرکت هم اکنون در استان خوزستان 54 پروژه راهسازی با اعتباری بیش از 4 هزار و 600 میلیارد ریال در دست طراحی و اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس نصرت اله ناجی در نشست مشترک این شرکت با اداره کل راه و ترابری استان خوزستان به منظور بررسی پروژه ها و طرح های مرتبط با سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان خوزستان در بخش راهسازی گفت: از جمله این طرح ها احداث جاده امیدیه به سه راهی سرانجام، جاده امیدیه به ماهشهر و جاده آبادان به ماهشهر و هندیجان است.

وی افزود: جاده امیدیه به سه راهی سرانجام در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن با اعتبار 490 میلیارد ریال 85 درصد پیشرفت دارد.

ناجی ادامه داد: جاده امیدیه به ماهشهر نیز با اعتبار 350 میلیارد ریال در دو فاز تعریف شده است و فاز نخست آن 80 درصد پیشرفت دارد که انتظار می رود در سال 91 به بهره برداری برسد.

وی درباره احداث جاده آبادان به ماهشهر و هندیجان گفت: این پروژه از طرح های مشترک مناطق نفت خیز و اداره راه و ترابری خوزستان است که هر یک 960 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص داده اند.

مهندس امانی، معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان خوزستان نیز در پایان این نشست از همکاری اثربخش و رو به رشد  مناطق نفت خیز جنوب در اجرای پروژه های مرتبط با  راهسازی در این استان قدردانی کرد.

کد خبر 182480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =