3860 نفر نیروی ارکان ثالث جذب شرکت ملی حفاری ایران می شوند

اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از انجام مراحل اداری و جذب 3 هزار و 860 نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا پورسیاح گفت: با دریافت مجوز از شرکت ملی نفت ایران، امور مربوط به جذب 3 هزار و 545 نفر از این نیروها انجام و در سامانه جامع صنعت نفت تغذیه شده است.

 

وی با بیان این که پیگیری کارهای اداری بقیه نیز در دست اقدام است، افزود: از کارکنان ثبت شده در سامانه جامع، یک هزار و 800 نفر با عقد قرارداد، حقوق و مزایای خود را به طور مستقیم از شرکت دریافت می کنند و صدور برگ اقدام های پرسنلی مابقی از سوی این مدیریت درحال بررسی و اقدام است.

 

پورسیاح به دستورعمل های ابلاغی از سوی وزارت نفت درباره ساماندهی نیروها اشاره و اظهار کرد: در حال استعلام مدارک تحصیلی، سوءپیشینه، طب صنعتی و تشکیل پرونده نیروهای تبدیل وضعیت شده هستیم.

 

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران درباره وضعیت آینده نیروهای پیمانکاری که تاکنون موفق به جذب در شرکت نشده اند، توضیح داد: درحال مکاتبه برای تبدیل وضعیت سایر نیروهای ارکان ثالث هستیم و در صورت اخذ مجوز به عقد قرارداد مستقیم با آنان اقدام خواهد شد.

 

وی با اشاره به جذب یکصد نفر نیروی تازه استخدام گفت: به کار گیری این نیروها براساس آزمون تیرماه سال گذشته انجام می شود که 323 نفربرای اشتغال در شرکت معرفی شدند و پس از مصاحبه فنی و انجام مراحل گزینش به صورت رسمی پذیرفته می شوند.

 

پور سیاح افزود: این افراد پس از استخدام و گذراندن دوره های فنی و تخصصی برای شروع کار به واحدهای عملیاتی معرفی خواهند شد.

 

هم اکنون بیش از 16 هزار نیروی انسانی در بخش های مختلف عملیاتی، پشتیبانی، اجرایی و اداری شرکت ملی حفاری ایران به کار اشتغال دارند.

کد خبر 195336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =