شانا _ گروه بین الملل: اوپک بولتن آماری سالانه این سازمان و چشم انداز صنعت نفت جهان در سال 2012 را روز هشتم نوامبر 2012 در خلال کنفرانسی خبری در وین اتریش رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، این کنفرانس خبری 8 نوامبر (پنج شنبه 18 آبان) ساعت 14:30 به وقت اروپا با حضور عبدالله البدری، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در دبیرخانه این سازمان در وین اتریش برگزار خواهد شد.

در بولتن آماری اوپک (ASB) و چشم انداز صنعت نفت جهان بررسی و تجزیه و تحلیل های کاملی از چشم انداز صنعت نفت جهان ارائه می شود.

اولین گزارش چشم انداز صنعت نفت جهان در سال 2007 منتشر شد؛ این گزارش به بازبینی و تجزیه و تحلیل سناریوهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت توسعه بخش های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت می پردازد.

این گزارش همچنین به عنوان مرجع مهمی در نظر گرفته می شود که با دیدی منتقدانه به تجزیه و تحلیل وسیع موضوع های کلیدی صنعت نفت مانند عرضه و تقاضا، سرمایه گذاری ها، هزینه ها، سیاست ها و عوامل محیطی می پردازد.

دراین گزارش همچنین به برخی از چالش ها و فرصت های فراروی صنعت نفت اشاره خواهد شد.

برای چهل و هفتمین سال متمادی است که بولتن آماری سالانه اوپک منتشر می شود. این بولتن شامل اطلاعات آماری جامعی مربوط به فعالیت های کشورهای عضو اوپک در زمینه های نفت و گاز طبیعی است.

این بولتن همچنین اطلاعات آماری درباره دیگر بخش های صنعت نغت جهان مانند واردات، صادرات، اکتشاف، فعالیت های تولید و ترانزیت فراهم می کند.

دبیرکل اوپک و دیگر مقام های رسمی بخش تحقیقات سازمان اوپک برای پاسخگویی به پرسش های حاضران در این کنفرانس خبری حضور خواهند داشت.

اعضای اوپک در نشست 161 این سازمان تصمیم گرفتند سقف تولید روزانه 30 میلیون بشکه توافق شده در دسامبر 2011 را همچنان تثبیت و برای پایبندی به این سقف تولید روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه مازاد عرضه در بازار را حذف کنند.

اعضای اوپک به منظور بررسی سیاست های تولید خود 12 دسامبر (چهارشنبه 22 آذر) در وین اتریش گردهم می آیند.

 

 

کد خبر 195512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =