گزارش چشم‌انداز جهانی ۲۰۲۰ نفت اوپک ۱۷ مهر رونمایی می‌شود 

نشریه گزارش چشم‌انداز جهانی نفت سال ۲۰۲۰ میلادی اوپک ۱۷ مهرماه و از طریق ویدیوکنفرانس رونمایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه اوپک، رویداد رونمایی از گزارش چشم‌انداز جهانی نفت اوپک (WOO) روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۴ به وقت اتریش، از طریق ویدیوکنفرانس در وین، اتریش رونمایی می‌شود.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این کنفرانس ویدئویی یافته‌های اصلی چشم‌انداز جهانی نفت اوپک در سال ۲۰۲۰ را ارائه می‌دهد، وی همچنین ویدئوی پیام‌های کلیدی چاپ چهاردهم این نشریه را هم‌زمان با شصتمین سالروز تاسیس اوپک، معرفی می‌کند.

در ادامه یک میزگرد و نشست پرسش و پاسخ با حضور و مدیریت تحلیلگران بخش تحقیقات اوپک برگزار می‌شود.

نخستین گزارش چشم‌انداز جهانی نفت در سال ٢٠٠٧ منتشر شد؛ این گزارش به بازبینی و تجزیه و تحلیل سناریوهای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت توسعه بخش‌های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت می پردازد.

این نشریه برآوردهایی درباره صنایع بالادست و پایین‌دست، عرضه و تقاضا، سرمایه‌گذاری‌ها، تأثیر بالقوه سیاست‌ها، محیط زیست و توسعه پایدار ارائه می‌دهد. 

چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک همچنین تجزیه و تحلیل تخصصی بسیاری از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت نفت جهانی را ارائه می‌دهد. نسخه امسال این نشریه افق گسترده‌ای از برآوردها را تا سال ۲۰۴۵ به تصویر می‌کشد.

نشریه امسال گزارش چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک این بار هم با یک برنامه‌ کاربردی هوشمند همراه خواهد بود تا دسترسی بیشتری به داده‌های انرژی و تجزیه و تحلیل مهم چشم‌انداز جهانی نفت اوپک و نسخه جامع تعاملی آن داشته باشد. جزئیات بیشتر هنگام رونمایی این رویداد ارائه می‌شود.

رسانه‌ها و تحلیلگرانی که پیش از کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌ریزی‌شده به نسخه‌ای از چشم‌انداز جهانی نفت اوپک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود برای دریافت نسخه رسمی ۴۸ ساعته را ارائه دهند که روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه و در ساعت ۱۴:۰۰ به وقت وین در دسترس خواهد بود. 

برای درخواست نسخه رسمی ، لطفاً از طریق آدرس ایمیل  webeditor@opec.org اقدام کنید.

جزئیات مربوط به جزئیات این کنفرانس ویدئویی با نزدیک شدن به زمان این رویداد قابل دسترس خواهد بود.

کد خبر 307657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =