رونمایی از بولتن سالانه آماری و چشم انداز جهانی نفت اوپک

اوپک بولتن آماری سالانه این سازمان (ASB) و چشم انداز صنعت نفت جهان (WOO) در سال 2014 را روز ششم نوامبر 2014 (15 آبان ماه) به طور رسمی با برگزاری یک نشست خبری در وین اتریش رونمایی می کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، این نشست خبری ششم نوامبر (پنج شنبه 15 آبان) ساعت ١٤:٣٠ به وقت اتریش با حضور عبدالله البدری، دبیرکل اوپک در دبیرخانه این سازمان در وین برگزار خواهد شد.

در بولتن آماری اوپک و چشم انداز صنعت نفت جهان بررسی و تجزیه و تحلیل های کاملی از چشم انداز صنعت نفت جهان ارائه می شود.

نخستین گزارش چشم انداز صنعت نفت جهان در سال ٢٠٠٧ منتشر شد؛ این گزارش به بازبینی و تجزیه و تحلیل سناریوهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه بخش های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت می پردازد.

این گزارش همچنین به عنوان مرجع مهمی در نظر گرفته می شود که با دیدی منتقدانه به تجزیه و تحلیل گسترده موضوعهای کلیدی صنعت نفت مانند عرضه و تقاضا، سرمایه گذاریها، هزینه ها، سیاستها و عوامل محیطی می پردازد.

دراین گزارش همچنین به برخی از چالشها و فرصتهای فرا روی صنعت نفت اشاره خواهد شد.

برای چهل و نهمین سال پیاپی است که بولتن آماری سالانه اوپک منتشر می شود. این بولتن شامل اطلاعات آماری جامعی مربوط به فعالیت های کشورهای عضو اوپک در زمینه های نفت و گاز طبیعی است.

این بولتن همچنین اطلاعات آماری درباره دیگر بخش های صنعت نفت جهان مانند واردات، صادرات، اکتشاف، فعالیتهای تولید و ترانزیت فراهم می کند.

دبیرکل اوپک و دیگر مدیران اوپک برای پاسخگویی به پرسشهای حاضران در این نشست خبری حضور خواهند داشت.

در نشست امسال، برای نخستین بار از نسخه تعاملی این گزارشها رونمایی می شود.

کد خبر 227784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =