اهواز _ شانا _ گروه نفت: دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری کشور روز پنجشنبه (30 آذر) در آیینی در محل نمایشگاه های دائمی استان خوزستان در اهواز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار شانا، در آیین افتتاح این نمایشگاه، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، معاونان پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نایب رئیس و اعضای کمیسیون انرژی و تعدادی از اعضای سایر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران عامل و مسئولان شرکت های نفتی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت ملی حفاری و شماری از سازندگان و صنعتگران حضور داشتند.

 

در این نمایشگاه که تا چهارم دی دایر است،  112 شرکت و سازنده بزرگ از مجموعه‌های سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت کشور در 8 هزار متر فضایی پوشیده و روباز توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.

 

این نمایشگاه از سوی شرکت ملی حفاری ایران با همکاری شرکت نمایشگاه بین المللی استان خوزستان برگزار شده و در زمینه های مختلف صنعت حفاری از جمله ساخت قطعات و تجهیزات ، تامین کالا و مواد و خدمات مهندسی فعالیت دارد.

 

در مدت برپایی این نمایشگاه با تشکیل نشست های تخصصی ضمن ارائه نیازهای صنعت حفاری، درباره توانمندی ها و امکانات سازندگان داخلی تبادل نظر می شود.

 

این نمایشگاه از روز شنبه اول دی تا دوشنبه چهارم دی از ساعت 9 تا 17 برای بازدید عموم دایر است.

 

شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که اول دی ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

کد خبر 199066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =