بازدید استاندار خوزستان از نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

استاندار خوزستان به همراه مدیران شرکت‌های نفتی در استان در نخستین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز از غرفه‌های نمایشگاه در سالن کارون بازدید و با مدیران و نمایندگان شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعت نفت گفت‌وگو کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این نمایشگاه روز یکشنبه (۱۷ بهمن ماه) همزمان با ششمین روز ایام مبارک دهه فجر با حضور ۲۱۵ شرکت و سازنده داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان خوزستان در اهواز برگزار شده است.

در بازدید صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و همراهان از نمایشگاه نفت اهواز که با همکاری شرکت‌های ملی نفت ایران، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و مهندسی و توسعه نفت (متن) برگزار شد و تا ۲۰ بهمن‌ماه دایر است، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی قرار گرفت.

در این بازدید که علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت حضور داشتند، مدیرعامل و نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه درباره تولیدات و تازه‌ترین دستاوردها توضیح دادند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران قرار است در روزهای کاری نمایشگاه طی نشست مستمر با مدیران و نمایندگان شرکت‌های بخش خصوصی زمینه‌های هم‌افزایی را بررسی کند تا با توجه به سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برای تأمین نیازها نهایت همکاری بین این شرکت و سازندگان داخلی رخ دهد.

کد خبر 452968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =