شرکت‌های ملی حفاری و نفت خزر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های ملی حفاری ایران و نفت خزر در دومین روز کاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰، تفاهمنامه همکاری امضاء و مبادله کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های ملی حفاری ایران و نفت خزر روز دوشنبه (۱۸ بهمن) در غرفه شرکت ملی نفت ایران بین حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مراد کمالی، مدیرعامل شرکت نفت خزر امضا شد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در آیین امضای این تفاهم‌نامه که تعدادی از معاونان و مدیران دو شرکت و جمعی از رسانه‌های جمعی حضور داشتند، با اشاره به توانمندی‌های شرکت ملی حفاری بر استفاده از ظرفیت‌های این شرکت در بخش‌های آموزشی، خدمات فنی و مهندسی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیز در این آئین اظهار کرد: این شرکت آمادگی کامل برای همکاری و هم‌افزایی با شرکت نفت خزر به منظور تحقق برنامه‌های صنعت نفت کشور را دارد.

در این تفاهم‌نامه تمهیدهای استفاده از امکانات فنی، آموزشی و آزمایشگاهی، تبادل تجارب و اطلاعات فنی، استفاده از خدمات حفاری (مهندسی حفاری، مهندسی کالای حفاری، تامین کالای حفاری، ابزار در گردش، مانده‌یابی، بخش آزمایشگاه شیمی حفاری و ...)، دریافت خدمات سرویس‌های جانبی حفاری و استفاده از ظرفیت نیروهای تخصصی در بخش‌های مختلف مورد توافق طرف‌ها قرار گرفت.

کد خبر 453066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =