توجه به نیروی انسانی بالاترین سرمایه گذاری هر سازمان است

اهواز _ شانا _ گروه نفت: سرپرست شرکت ملی حفاری ایران گفت: در چرخه تولید و کار، توجه به نیروی انسانی بالاترین سرمایه گذاری هر سازمان است.

به گزارش خبرنگار شانا مهندس حمید رضا گلپایگانی روز چهارشنبه ( 20 دی) در نشست «کار گروه منابع انسانی» که با هدف افزایش راندمان حفاری برگزار شد، نیروی انسانی متخصص و متعهد را با ارزش ترین سرمایه عنوان کرد و رفع موانع و چالش های اداری و سازمانی منابع انسانی را از اولویت های شرکت برشمرد.

 

وی با اشاره به توان و ظرفیت عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران، افزود: این شرکت هم اکنون با به کارگیری بیش از 70 دستگاه حفاری خشکی و دریایی در بیش از 10 استان کشور، حفاری چاه های اکتشافی، توسعه ای و تعمیری و  انجام خدمات تخصصی را عهده دار است و به لحاظ دامنه عملیاتی از بزرگترین شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران، محسوب می شود.

 

گلپایگانی ارائه خدمات یکپارچه در بخش های عملیاتی و خدمات فنی مهندسی را یکی از نقاط قوت این شرکت دانست و اظهار کرد: متخصصان توانمند شرکت ملی حفاری،  زنجیره ای از تخصصص های مختلف از جمله  لوله گذاری، چاه پیمایی، نمودارگیری، حفاری با هوا، لوله مغزی سیار را با کیفیت مطلوب ارائه می دهند.

 

سرپرست شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم اکنون کارشناسان توانمند این شرکت پروژه های ملی را به صورت کلید در دست به ویژه در طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی اجرا  می کنند و توانایی صدور خدمات فنی مهندسی در شرکت وجود دارد.

 

وی تحقق برنامه های صنعت نفت در افق 1404  و برنامه پنجم توسعه و رسیدن به سقف تولید بیش از پنج میلیون بشکه را برنامه ریزی دقیق، استفاده از فناوری های نوین و  توجه به آموزش نیروی انسانی برای پاسخگویی به نیازهای این صنعت عنوان کرد.

 

گلپایگانی افزود: سخت کوشان صنعت حفاری با تعهد، تخصص و ویژگی های منحصر بفرد در جهت توسعه و تعالی گام گذاشته و در  مسیر پویایی صنعت نفت کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی قدم بر می دارند.

 

در این نشست که معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند، دکتر هرمز قلاوند گفت: هدف کارگروه منابع انسانی افزایش راندمان و تحقق برنامه های تولید و توجه به نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی است.

 

وی افزود: اکتشاف منابع نفت و گاز  پایه و پشتوانه تولید است و توسعه عملیات اکتشافی در مناطق مختلف کشور باعث ظرفیت سازی منابع جدید می شود.

 

قلاوند اظهار کرد: در سه دهه گذشته مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکت ملی حفاری ایران و سایر شرکت ها، میلیاردها بشکه نفت خام ، مایعات گازی و چند تریلیون متر مکعب گاز طبیعی کشف و به ظرفیت کشور افزوده است.

 

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، نیاز کشور را افزون بر 150 دستگاه حفاری عنوان کرد و گفت: باید صنعت حفاری در کشور توسعه یابد و توسعه این صنعت نیازمند سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی، توجه به آموزش و افزایش راندمان کار برای تحقق برنامه های توسعه صنعت نفت است. 

کد خبر 200058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =