حضور کارکنان صنعت نفت در سرزمین های دفاع مقدس روحیه ایثارگری را تقویت می کند

شانا_ گروه عمومی: معاون فرهنگی و نماینده تام الاختیار راهیان نور بسیج شرکت ملی نفت ایران گفت: حضور کارکنان صنعت نفت به همراه خانواده های آنان در سرزمین های دفاع مقدس، سبب تقویت و پایداری روحیه ایثارگری می شود.

صابر ثابت زاده در گفت و گو با خبرنگار شانا درباره برگزاری آیین های ملی و مذهبی از سوی بسیج شرکت ملی نفت گفت: مناسبت های ملی و مذهبی همچون دهه فجر، دوران دفاع مقدس، اعیاد، سالروزهای شهادت و ... برای ماندگاری به فرهنگ سازی، تبلیغ و برگزاری آیین های مختلف نیاز دارد که بسیج شرکت ملی نفت ایران می کوشد در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی همچنین درباره برگزاری اردوهای راهیان نور امسال از سوی حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: راهیان نور امسال با توجه به افزایش متقاضیان، در دو گروه 400 و 450 نفری به نحو مطلوب از تهران اعزام شدند.

معاون فرهنگی بسیج شرکت ملی نفت افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران، بسته های فرهنگی متناسب با سن و جنسیت برای آنان تهیه شد، برای مثال سودوکوهای قرآنی برای کودکان در نظر گرفته شد تا آنان را با آیات قرآن مانوس کند.

این عضو بسیج مستضعفین به برنامه ریزی انجام شده در ستاد حوزه بسیج شرکت ملی نفت اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده در این ستاد، به ویژه در کمیته فرهنگی، اردوهای راهیان نور با رضایت خانواده ها برگزار شد.

نخستین کاروان حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران در آخرین روز پایانی سال گذشته با بدرقه مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت و مهندس احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حرکت خود را به سمت خوزستان آغاز کرد.
کد خبر 204074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =