پیشرفت‌های کم‌نظیر در صنعت نفت کشور زیر سایه تحریم

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه در وزارت نفت پیشرفت‌هایی داریم که در دنیا کم‌نظیر است، گفت: با پشتیبانی وزارت نفت از اردوهای راهیان نور با هدف بازدید از مظاهر پیشرفت وزارت نفت در خوزستان مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس، این اردوها ثمربخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، سردار مجید سوری امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با بیان اینکه در دو سال گذشته بحث راویان پیشرفت را در همه اقشار به‌صورت جدی دنبال کرده‌ایم، اظهار کرد: اردوهای پیشرفت با اولویت بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون حدود هزار و ۸۷ مظهر پیشرفت قابل ارائه در سازمان اطلاعات سپاه تهیه شده است، همچنین بخش اردوی پیشرفت در راهیان بسیج آغاز به‌کار کرده تا با استفاده از نخبگان در این حوزه که جامعه هدف هستند روایت صحیحی از مظاهر پیشرفت داشته باشیم و آن را به مخاطبان عرضه کنیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: مظاهر پیشرفت از دل تحریم‌ها ایجاد شده و تدوین این مظاهر با وجود تحریم بوده است.

سوری با اشاره به اینکه هر زمان روایت صحیح و امیدآفرین نبود اثر آنچنانی نداشت، گفت: سعی می‌کنیم امسال هم بحث توانمندسازی راویان را پیگیری کنیم و در زمینه روایت تولید در صنعت نفت، پیشرفت داشته باشیم.

وی یکی از چالش‌های موجود در بازدید از مظاهر صنعت نفت را محدودیت نفر دانست و از مسئولان وزارت نفت خواست این چالش را حل کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه در وزارت نفت پیشرفت‌هایی داریم که در دنیا کم‌نظیر است، تصریح کرد: با پشتیبانی وزارت نفت از اردوهای راهیان نور با هدف بازدید از مظاهر پیشرفت وزارت نفت در خوزستان مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس، این اردوها ثمربخش خواهد شد.

سوری افزود: امسال اردوی راهیان پیشرفت در همه اقشار به‌صورت تخصصی در راهیان نور و راهیان پیشرفت برگزار می‌شود.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با صنعت نفت داریم تا کارکنان این سازمان نیز از پیشرفت در حوزه‌های دیگر آگاه شوند.

کد خبر 632091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =