وزارت نفت مسئولیت حمایت از اقتصاد کشور را دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اقتصاد و معیشت موضوع ۲۴ ساعته مردم و کشور در این حوزه با مشکل روبه‌روست، گفت: وزارت نفت باید با همه توان پای‌ کار اقتصاد کشور بیاید تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

به گزارش خبرنگار شانا، علی فدوی امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی و نرم هستیم  و یکی از عاملان آن آمریکاست، وزیر خزانه داری این کشور می‌گوید ۴۴ سال است که با ایران در جنگیم اما یک پیروزی به‌دست نیاورده‌ایم.

وی افزود: هرکس در هر جایی باید تکلیف خود را بشناسد و آن را به‌خوبی انجام دهد و اگر به تکلیف خود عمل نمی‌کردیم شاهد چنین پیشرفتی پس از انقلاب نبودیم، ما در بحث توانمندی‌های اقتصادی، رسانه‌ای، نظامی، سیاسی و...  هنوز راه داریم تا به رتبه یک دنیا برسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ۸۷ کشور به‌طور رسمی اعلام کردند با ایران جنگیدند و شکست خوردند، اظهار کرد: واقعیت انقلاب اسلامی برای دشمن مهم نیست و تصویری از انقلاب اسلامی می‌سازد که منافع خودش در آن باشد و این تصویرسازی یک توانمندی و یک هنر است.

فدوی تصریح کرد: ما پای هر کاری پس از انقلاب رفتیم با اطمینان صددرصد به موفقیت رسیدیم، امروز کشور در موضوع اقتصاد مشکل دارد، چون پای کار اقتصاد بر مبنای آنچه خدا گفته است نرفته‌ایم؛ اقتصاد و معیشت موضوع ۲۴ ساعته مردم است و مهم‌ترین موضوع در کشور به شمار می‌آید و وزارت نفت باید حامی اقتصاد کشور باشد.

وی با بیان اینکه به گفته امام خمینی (ره) باید خام‌فروشی را در همه مسائل کنار بگذاریم، گفت: خام‌فروشی هنوز در کشور وجود دارد و با توجه به اختلاف قیمت بین مواد اولیه و با ارزش باید جلو این کار گرفته شود.

کد خبر 632103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =