نخستین هم اندیشی مراکز دانش بنیان و سازندگان در خوزستان برگزار می شود

شانا_ گروه عمومی: شرکت ملی حفاری نخستین هم اندیشی مراکز دانش بنیان و سازندگان با تکیه بر توان داخل را خرداد امسال برگزار می کند.

به گزارش شانا، مهندس حبیب اله اعتماد، مدیر پژوهش، فناوری و ساخت داخل شرکت ملی حفاری با اعلام این خبر افزود: نخستین هم اندیشی مراکز دانش بنیان و سازندگان درباره فرصت ها،تهدیدها و چالش ها با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت حفاری دوم خرداد امسال به میزبانی ملی حفاری ایران برگزار می شود.

وی هدف از این نشست را بحث و تبادل نظر در زمینه نیازها،موانع، راهکارها و دورنمای صنعت حفاری کشور در جهت دستیابی به سازوکارهای مفید در برنامه ریزی های کلان صنعت نفت کشور اعلام کرد.

مدیر پژوهش، فناوری و ساخت داخل شرکت ملی حفاری تصریح کرد: ملی حفاری از تولیدکنندگان و سازندگان داخل حمایت ویژه کرده؛ به طوری که بسیاری از قطعات و تجهیزات پیچیده صنعت حفاری کشور در یک دهه گذشته بومی سازی شده است، و این نشان از توان بسیار بالای سازندگان و تولیدکنندگان ساخت داخل دارد.

مهندس اعتماد گفت: این هم اندیشی با همکاری پژوهشگاه و دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، شهید چمران اهواز، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اهواز، دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری خوزستان و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

کد خبر 204335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =