تحقق رویکرد دانش‌بنیان با تغییر رویکرد و تلاش همه‌جانبه رخ می‌دهد

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌منظور تحقق دانش‌بنیان باید تغییر رویکرد و تلاش همه‌جانبه باشد و هم‌افزایی و همکاری میان مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، مجموعه‌های صنعتی و سازندگان کالا و مواد و مشتری تقویت شود و توسعه یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدیا مطهری روزسه‌شنبه (۲۱ تیرماه) در نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و صنعت حفاری در اهواز افزود: بی‌شک این همگامی و همراهی می‌تواند در پیشبرد اهداف دانش‌بنیان نتیجه‌بخش و در کیفیت‌بخشی به تولیدات، دستیابی به فناوری‌های نو، ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که از محتوای نشست‌های تخصصی این نشست نقاط ضعف شناسایی و پیشنهادهایی برای اصلاح کاستی‌ها ارائه و نقاط قوت تقویت و به نحو مناسب در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با اشاره به وظایف و نقش مهم شرکت ملی حفاری ایران در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز گفت: به همکاران در این شرکت پیشنهاد می‌شود فعالیت این مجموعه بزرگ صنعتی را مستندسازی کنند.

نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و صنعت حفاری به همت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران برنامه‌ریزی و امروز (سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه) با حضور مدیران مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعت حفاری، بانک‌ها و صنایع و معادن استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت در ساختمان مرکزی این شرکت در اهواز برگزار شد.

کد خبر 459298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =