بهداشت و درمان صنعت نفت باید در تمام زمینه ها پاسخگو و الگوساز باشد

شانا_ گروه عمومی: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جمع روسای امور دارویی مناطق بیست گانه، پاسخگویی و الگوسازی در تمام فرآیندهای اجرایی این مجموعه را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش شانا، دکتر محمد جواد کیان با اشاره به جایگاه ویژه سازمان بهداشت و درمان در بدنه صنعت نفت گفت: این مجموعه تا کنون توانسته است در اجرای بسیاری از برنامه های خود مانند پزشکی خانواده، تله مدیسن و معاینات طب صنعتی در نظام سلامت کشور پیشگام و الگو ساز باشد که این روند باید در تمامی زمینه های کاری سازمان با برنامه ریزی عملی شود.

مدیرعامل سازمان با اشاره به آمار بالای میزان مصرف دارو در کشور افزود: سازمان بهداشت و درمان به عنوان تنها متولی حفظ و ارتقای سلامت خانواده صنعت نفت و نیاز به مدیریت بودجه و امکانات خود جهت ارائه خدمات با کیفیت باید با برنامه ریزی مناسب از راه فرهنگ سازی و آموزش جمعیت تحت پوشش خود را برای مصرف بهینه دارو آگاه کند.

دکتر کیان همچنین با تأکید بر کاهش هزینه های سازمانی گفت: کاهش هزینه ها در بخش دارو و تجهیزات پزشکی باید رویه ای منطقی و اصولی داشته باشد و به هیچ عنوان منجر به بروز نارضایتی یا آسیب برای خدمات گیرندگان سازمان نشود و اهداف سازمانی را نیز تحت تأثیر قرار ندهد، زیرا ما همواره در سطح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر آنیم تا بهترین خدمات موجود را در کوتاه ترین زمان در اختیار کارکنان شریف صنعت قرار دهیم.

وی افزود: ارتقای کیفیت و کمیت خدمات دارویی و پزشکی که به مراجعان ارائه می شود، نیازمند همتی همه جانبه است که تنها با مشارکت و حضور همه جانبه مسئولان در تمام مناطق بیست گانه عملی خواهد شد.

دکتر کیان همچنین با اعلام حمایت مجموعه مدیریتی سازمان در اجرای برنامه های استراتژیک امور دارویی و تجهیزات پزشکی در سطح مناطق بیست گانه، خواستار استمرار و اجرای عملیاتی این برنامه ها به منظور پیشبرد و ارتقای اهداف سازمانی شد.

کد خبر 204430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =