حفاری و تکمیل 9 حلقه چاه نفت و گاز از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است

اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیر عملیات حفاری خشکی- 2 شرکت ملی حفاری ایران از پایان عملیات یافتن حفاری 9 حلقه چاه نفت و گاز بوسیله دستگاه های حفاری این مدیریت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب مهندس مسعود افشار با بیان این که 23 دستگاه حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران تحت سرپرستی این مدیریت قرار دارد، گفت: این چاه ها با متراژ بیش از 32 هزار متر در مناطق نفت خیز کشور تکمیل در مدار تولید قرار گرفته است.

 

وی افزود: دستگاه های حفاری مدیریت خشکی - 2 هم اکنون در استان های خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، ایلام، فارس و خوزستان و همچنین پروژه های حفاری آزادگان و یادآوران استقرار و در حال فعالیت هستند و نقش بسزایی در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور  ایفا می کنند.

 

افشار در باره فعالیت های این مدیریت سال 1391 توضیح داد: در سال گذشته 53 حلقه چاه نفت و گاز شامل 43 حلقه توسعه ای، 4 حلقه توصیفی، 5 حلقه تعمیری و یک حلقه اکتشافی با متراژ افزون بر 166 هزار متر با تلاش کارکنان سختکوش این مدیریت در استان های پیش گفته حفاری و مراحل تکمیل آنها انجام شد.

 

مدیر عملیات حفاری خشکی- 2 شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: سال قبل دستگاه حفاری 31 فتح این مدیریت با کسب رکورد حفاری 427 متر در یک روز در میان دستگاه های حفاری این مدیریت و دستگاه 28 فتح با 14 هزار و 516 متر در طول سال بهترین رکورد حفاری را در بین ناوگان حفاری شرکت به خود اختصاص دادند.

 

 وی افزایش راندمان کار، بالا بردن ضریب ایمنی، توجه به برنامه های آموزشی کارکنان و کاهش انتظارات را از مهمترین سرفصل های کاری این مدیریت در سال جاری برشمرد.

 

شرکت ملی حفاری ایران با 74 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده عملیات حفاری و خدمات جنبی آن در منطقه غرب آسیا است.

 

کد خبر 204850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =