سامانه مدیریت یکپارچه پروژه های وزارت نفت تصویب شد

شانا _ گروه نفت: پروژه استقرار سامانه PMIS وزارت نفت، در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسیده و مقدمات اجرای کامل این پروژه در وزارت نفت فراهم شده است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، طرح استقرار سامانه مدیریت یکپارچه پروژه های وزارت نفت (PMIS) که هدف از انجام آن، مدیریت کامل پروژه های مطرح در شرکت های تابعه وزارت نفت از زمان تعریف پروژه تا طی مراحل بررسی فنی- اقتصادی، تأیید، شروع، کنترل و نظارت بر اجرای آنها است، در یکی از جلسه های اخیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، با انجام پروژه PMIS، نرم افزار این پروژه تحت وب، تهیه، نصب و راه اندازی می شود و پس از ارائه آموزش های لازم، پیاده سازی سامانه PMIS در شرکت های تابعه وزارت نفت از سوی کارشناسان شرکت ها انجام می شود.

در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، برای تهیه نرم افزار PMIS تحت وب، مدت 6 ماه و برای پیاده سازی این سامانه در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت، مدت سه سال زمان درنظر گرفته شده است.

به گزارش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، با استناد به این سامانه، تهیه گزارش های مختلف از روند پیشرفت پروژه ها، تخصیص بودجه به پروژه ها و رسیدگی به مسایل آسان می شود.

بر پایه این گزارش، سیستم یکپارچه مدیریت پروژه ها از پنج مدل پیوسته و یکپارچه شامل مدل تشکیلات، مدل عوامل بیرونی سازمان یا پروژه، مدل کاربردی، مدل محصولی و مدل دانش تشکیل شده است و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مشاور این سیستم فعالیت می کند.    

کد خبر 207075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =