برگزاری سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان شرکت نفت و گاز کارون

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و خانواده های آنان در سال جاری همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش از روز یکشنبه (10 آذر) به مدت پنج روز در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، رئیس خدمات اداری و اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: رقابت های کارکنان مرد و فرزندان پسر آنها در روزهای دهم و دوازدهم آذر در رشته های دو میدانی، شنا، شطرنج، طناب کشی، تنیس روی میز و سنگ نوردی سالنی در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار می شود.

 

بهرام طاهری افزود: مسابقات بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر آنان نیز در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم آذر در رشته های آمادگی جسمانی، پیاده وری، شنا، طناب کشی، دارت، تکواندو، کاراته، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار خواهد شد و در پایان از نفرات اول تا سوم هر یک از رشته ها تقدیر می شود.

 

وی اظهار کرد: فراخوان نهمین دوره مسابقات فوتسال فرزندان پسر کارکنان، ششمین دوره مسابقات والیبال و بسکتبال بانوان و یازدهمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام شده است و تیم ها تا 30 آذر امسال فرصت ثبت نام دارند.

 

طاهری همچنین با اشاره به برنامه صعود کارکنان به ارتفاعات دیل شهرستان گچساران، گفت: این برنامه در دی ماه اجرا خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به حمایت مدیریت شرکت از برگزاری مسابقات ورزشی، گفت: این مسابقات تاثیر زیادی در ارتقاء سطح سلامت روحی و جسمی کارکنان داشته و هر دوره با استقبال بیشتری از سوی کارکنان و خانواده های آنان روبرو می شود؛ به طوری که کارکنان بازنشسته و خانواده های آنان نیز در مسابقات شرکت می کنند.

 

بیش از 5 هزار نفر در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون  مشغول کار هستند.

کد خبر 210002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =