اهواز _ شانا _ گروه نفت: در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سید عبدا.. موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

 

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس حمید بورد در این حکم با برشمردن مهمترین اولویت ها و مسئولیت های مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز مارون از زحمات مهندس حمید دریس در مدت مسئولیت مدیرعاملی این شرکت قدردانی کرد.


موسوی دارای تحصیلات مهندسی شیمی است و از سال 1390 تاکنون به عنوان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از سال 1385 تاکنون به عنوان
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و از سال 1380 تا سال 1385 به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام وظیفه می کرد.


وی که دانش آموخته آموزشگاه حرفه ای صنعت نفت آغاجاری است در سال 1357
به استخدام صنعت نفت درآمد و در طول دوران خدمت خود در مناطق نفتخیز جنوب در سمت هایی چون رییس حراست، رییس اداره خدمات و قراردادهای حفاری و رییس روابط عمومی نیز فعالیت داشت.


شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از 5 شرکت بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید از میدان های مارون، کوپال و شادگان در استان خوزستان را برعهده دارد. 

                                                          

 

کد خبر 210354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =