نخستین جلسه کمیته بازنگری اسناد همسان یی پی سی تشکیل شد

شانا _ گروه نفت: مدیرکل سیاست گذاری در امور مهندسی و استانداردهای معاونت امور مهندسی وزارت نفت از تشکیل نخستین جلسه کمیته بازنگری و اصلاح اسناد همسان پیمان یی پی سی در این معاونت خبر داد.

منوچهر مائین در گفت و گو با خبرنگار شانا، اظهار داشت: این کمیته همسو با اهداف پیش‌بینی شده وزارت نفت بازنگری پیمان موجود مهندسی، تهیه و ساخت (EPC) را با راهبری اداره کل سیاست گذاری مهندسی و استانداردهای معاونت مهندسی وزارت نفت بر عهده دارد.

وی افزود: در جلسه نخست کمیته بازنگری و اصلاح اسناد همسان پیمان های یی پی سی از همه کارشناسان، متخصصان و خردمندان این رشته قراردادی (پیمان موجود یی پی سی صنعتی) از شرکت‌های تابعه ستاد وزارت نفت، انجمن‌های صنفی پیمانکاران و مشاوران نفت، گاز و پتروشیمی و نیز جامعه مهندسان مشاور دعوت شد.

مدیرکل سیاست گذاری در امور مهندسی و استانداردهای معاونت امور مهندسی وزارت نفت ادامه داد: در این جلسه رویکردها و محورهای چگونگی بازنگری جامع اسناد پیمان یی پی سی و ساختار قراردادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مائین تصریح کرد: بر اساس توافق های انجام شده در نخستین جلسه کمیته بازنگری و اصلاح اسناد همسان پیمان یی پی سی فعالیت‌های بازنگری در قالب کارگروه هایی شامل کارگروه کالا، اعتبارات اسنادی و مالی، کارگروه مهندسی، طراحی و اسناد، کارگروه حقوقی، شرح عمومی، قوانین و مقررات، کارگروه اجرایی، تغییرات و تحویل پروژه و کارگروه مشاوره و تطبیق با سایر منابع اسنادی هر 15 روز یکبار پیگیری می شود و ادامه می یابد.

 

 

کد خبر 211153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =