تغییرات ساختاری محور اصلی برنامه های شرکت ملی حفاری در سال 93

اهواز _ شانا _ گروه نفت: تغییرات ساختاری با هدف افزایش کارایی و بهره وری محور اصلی برنامه های امسال شرکت ملی حفاری ایران است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در زمینه ساختار جدید و هلدینگ شرکت مقدمه های انجام کار با هماهنگی سازمان خصوصی سازی همسو با سیاستهای اصل 44 انجام شده و این امر مهم با حمایت مسئولان وزارت نفت و این شرکت با انجام کار کارشناسی در حال بررسی و انجام است.

 گلپایگانی هدف از طرح هلدینگ شرکت ملی حفاری را کاهش تصدی گری و هزینه ها، افزایش راندمان کار، تفویض اختیار و انجام کار با نگاه یک بنگاه اقتصادی بر اساس سیاستهای کشور اعلام کرد.

وی از کارهای شاخص سال گذشته به پیگیری راه اندازی دانشکده علمی کاربردی حفاری اشاره و تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان، این دانشکده با همکاری دانشگاه علمی کاربردی فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم با تجربه های ارزشمند متخصصان صنعت حفاری کشور، نیروی مورد نیاز را در زمینه های مختلف پرورش و تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران توجه به ساخت داخل را از اولویتهای این شرکت اعلام و تصریح کرد: هم اکنون بیش از 120 شرکت تولید کننده با این شرکت در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات همکاری دارند که 75 درصد آنها در استان خوزستان است و بخش مهمی از نیازهای صنعت حفاری را تامین می کنند.

 وی پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، انتقال فناوری های روز، ارتقای دانش فنی و صدور خدمات فنی مهندسی به خارج از کشور را از برنامه های اساسی شرکت برشمرد. 

کد خبر 215854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =