یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی برگزار می شود

شانا _ گروه نفت: یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS 2014) آذر امسال با محوریت "نواحی ساحلی، فرصت ها وچالش ها" در تهران برگزار می شود.

به گزارش شانا، بر اساس اعلام دبیرخانه یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی هدف اصلی از برگزاری این همایش، ایجاد فضای مناسب برای بحث، تبادل نظر و انتقال تجربه ها میان متخصصان و دست اندرکاران مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی از کشورهای مختلف و اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تجربی آن ها است.

یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS 2014) با حمایت 10 سازمان و انجمن بین المللی از جمله، سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، سازمان هواشناسی جهانی(WMO)، سازمان بین المللی هیدروگرافی، انجمن بین المللی زیرساخت های حمل و نقل دریایی (PIANC)، انجمن بین المللی پژوهش و مهندسی محیط-آبی و با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها و انجمن های دریایی داخلی و خارجی برگزار می شود.

انجمن بین المللی چراغ های دریایی، انجمن بین المللی بنادر و لنگرگاه ها، کمیسیون ملی یونسکو ایران، انجمن ایرانی ژئومورفولوژی، انجمن هیدرولیکایران و کمیته هماهنگی هواشناسی، آب شناسی و مراقبت زیست محیطی دریای خزر از دیگر حامیان برگزاری این همایش بین المللی هستند.

این همایش سوم تا پنجم آذر ماه 1393 با محوریت "نواحی ساحلی، فرصت ها وچالش ها" در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

از علاقمندان دعوت می شود برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش به آدرس http://icopmas.pmo.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 217521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =