جزئیات نشست‌های عمومی و برنامه‌های کنگره جهانی نفت مسکو

جزئیات نشست‌ها و سخنرانی‌های بیست و یکمین کنگره جهانی نفت مسکو اعلام شد.

به گزارش شانا، بیست و یکمین کنگره جهانی نفت امروز (یکشنبه 25 خردادماه) و تا ساعاتی دیگر با حضور نمایندگان 500 شرکت از 88 کشور جهان در مسکو آغاز به کار می‌کند.

آیین گشایش این کنگره امشب با سخنرانی ارکادی دوورکوویچ، معاون نخست‌وزیر روسیه در امور انرژی، رناتو برتانی، رئیس شورای جهانی نفت، ولادیمر اوتوشینکف، رئیس کمیته روسیه در شورای جهانی نفت و محمد صالح الساده، وزیر صنعت و انرژی قطر در کاخ کرملین آغاز می‌شود.

در ادامه به طور مختصر به مهمترین نشست‌هایی که در فاصله روزهای 26 تا 29 خردادماه در کنگره جهانی نفت برگزار می‌شود اشاره شده است:

دوشنبه:
 
نشست آغازین با موضوع استراتژی‌های انرژی برای جهانی در حال رشد، به ریاست وزیر نفت و گاز طبیعی هند و با سخنرانی معاون نخست‌وزیر روسیه در امور انرژی، ایگور سچین، رئیس روسنفت و رکس تیلرسون، مدیر عامل شرکت اکسون موبیل آمریکا:

سپس در بعد از ظهر روز دوشنبه اجلاس آغاز به کار کنگره با عنوان چشم‌اندازهای صنعت نفت روسیه با پیام ولادیمر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه آغاز می‌شود و در ادامه این نشست به ریاست ارکادی دوورکوویچ و با سخنرانی مدیران روسنفت، گازپروم و لوک اویل و همچنین عبدالله سالم البدری، دبیر کل اوپک برگزار می‌شود.

سه‌شنبه:
نشست علم و فناوری: انرژی آینده به ریاست سهیل محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات و سخنرانی مدیران استات اویل نروژ و امک انگلیس.

نشست مرزهای جدید نفت و گاز متعارف و غیرمتعارف به ریاست رئیس شرکت سی ان او او سی چین و سخنرانی رافائل رامیرز، رئیس شرکت ملی نفت و وزیر نفت ونزوئلا و رئیس شرکت تولید و اکتشاف توتال فرانسه.

چهارشنبه:

نشست الزامات سهامداران: گواهی عملیات با ریاست رئیس شرکت نفت هند و سخنرانی رئیس شرکت رپسول اسپانیا و مدیر اکوپترول کلمبیا

نشست فاینانس باثبات صنعت به ریاست آنیتا جورج،‌مدیر ارشد گروه انرژی بانک جهانی و سخنرانی مدیران شرکت‌های ای اف کی سیستما روسیه و مول مجارستان و معاون مدیرعامل شرکت وودساید استرالیا

پنجشنبه:

نشست همکاری ژئوپولتیکی: اطمینان از ثبات دراز مدت انرژی، به ریاست الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه و سخنرانی رئیس شرکت نفت ترکیه و معاون رئیس شرکت کی اف پی سی کویت.

نشست حرکت به سوی امنیت و محیط زیست به ریاست معاون مدیرعامل اداره امنیت نفت نروژ و با سخنرانی معاون امنیت، ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت پی تی تی ای پی تایلند و مدیر شرکت بالادستی شل هلند.

عبدالله بن حمد العطیه، معاون سابق نخست‌وزیر قطر و رئیس اداره کنترل و شفافیت کنونی این کشور سخنران اختتامیه خواهد بود.
کد خبر 219332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =