بهره برداری از سامانه پاسخگویی شرکت گاز استان خوزستان

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان از راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی 4094 ( تلفن گویا) با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، علی طیبی با اشاره به طراحی، اجرا و راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی توسط کارشناسان شرکت، توضیح داد: شرکت گاز خوزستان به عنوان نخستین شرکت گاز استانی به منظور توسعه خدمات غیر حضوری این سامانه را راه اندازی کرده است.

وی گفت: توجه به نیازهای روز مصرف کنندگان و اطلاع  شهروندان از حجم مصرف گاز طبیعی، روش محاسبه گاز بها، مبلغ بدهی صورتحساب،  دریافت اطلاعیه های عمومی، درخواست پیشنهاد و نظرات، پرسش و پاسخ و پرداخت قبوض گاز مصرفی از موارد پاسخگویی این تلفن گویا است.

طیبی با بیان این که این شرکت در چند سال اخیر با سامانه ای محدود تلفن گویا فقط در 14شهرستان  به مشترکان گاز طبیعی اطلاع رسانی می کرد، افزود: با توجه به پوشش حداکثری خطوط تلفن و شبکه تلفن همراه در سطح استان، هم استانیهای می توانند بدون وارد کردن پیش شماره شهرستان خود از طریق تلفن همراه و ثابت با هزینه درون شهری، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط شرکت گاز استان خوزستان  را به صورت  24 ساعته دریافت کنند.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه این نرم افزار قابلیت ارائه گزارشها و اطلاعات مفید را به صورت طبقه بندی شده دارد، اظهار کرد: این نرم افزار از آخرین فناوری های ارتباطی  برخوردار و قابلیت اتصال همزمان 30 کاربر تلفنی را دارد.

وی فراهم کردن امکان ارتباط با بانکهای اطلاعاتی، انجام پرسش و پاسخ، گزارش پیام در صندوق صوتی مسئولان ، اطلاع رسانی گویا، ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایات، اپراتور خودکار و بخش سامانه پرسش و پاسخ و پرداخت قبوض گاز  تنها بخشی از  قابلیتهای  این سامانه است تا مراجعان تلفنی پس از تماس با سامانه دریافت راهنمایی های لازم و ورود به بخش مربوط بتوانند علاوه بر ارسال پیشنهادات خود به مسئولان از خدمات سیستم هوشمند بهره مند شوند.

طیبی یکی از مهمترین خدمات این سامانه را فراهم نمودن امکان وارد کردن رقم کارکرد  کنتور از طریق تلفن گویا برشمرد و گفت: مشترکانی که در زمان کنتور خوانی در منزل حضور ندارند در تماس با تلفن گویا و پس از اعلام  شماره اشتراک، رقم  کارکرد کنتور خود را  ثبت و دیگر نیازی به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به واحد مشترکان نخواهد داشت.

وی افزود: با استفاده از این سامانه ضمن ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به مشترکان، سالیانه افزون بر 10 میلیارد ریال صرفه جویی می شود و گامی در مسیر تحقق دستیابی به اهداف  خدمات  رسانی نوین در بخش  گاز رسانی به صورت  غیر حضوری خواهد بود.

کد خبر 226573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =