تعمیم ورزش همگانی سرفصل فعالیتهای باشگاه ملی حفاری است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران گفت: روز تربیت بدنی، روز معرفی الگوی رفتار و منش پهلوانی است و باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت با سرمایه گذاری در بخش ورزش همگانی توانسته است در امر توسعه و تعمیم ورزش رشدی چشم افسا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب علیرضا حاجتی با تبریک روز تربیت بدنی و ورزش به  دست اندرکاران، جامعه ورزشی و کارکنان شرکت ملی حفاری افزود: روز تربیت بدنی و ورزش، روز توسعه و ترویج ورزش همگانی با محوریت سلامت جسمانی و روانی در زندگی فردی و اجتماعی است.
وی اظهار کرد: روز تربیت بدنی، روز معرفی الگوی رفتار و منش پهلوانی است و  باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری با سرمایه گذاری در بخش ورزش همگانی توانسته است در امر توسعه و تعمیم ورزش رشدی چشم افسا داشته باشد.
حاجتی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری یکی از بزرگترین مجموعه های فرهنگی ورزشی کشور است که توانسته است با برنامه ریزی دقیق و منسجم در بیشتر رشته های ورزشی در کشور و آسیا به نتایج قابل قبولی دست یابد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در فصل جاری مسابقات در بیشتر رشته های ورزشی این باشگاه عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.
وی اظهار کرد: در فوتسال بانوان، آقایان و امید در زمان حاضر در لیگهای برتر کشور حضوری فعال داریم و امسال با موافقت مدیریت ارشد شرکت در اواخر آبانماه در بازیهای آسیایی تاشکند ازبکستان شرکت خواهیم کرد.
حاجتی گفت: در رشته های کاراته، تیراندازی و گلف نیز به مقامهای شایسته ای در کشور دست یافتیم و در والیبال، بسکتبال، کاراته، تنیس و تنیس روی میز و بدمینتون در بخش آقایان و بانوان در استان خوزستان همیشه در رده های قهرمانی حضور داریم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران افزود: این باشگاه در لیگهای استانی، سراسری  و بین المللی حضور دارد و براساس برنامه ریزیهای جدید باشگاه مقرر شد با جداکردن ورزش قهرمانی از ورزش همگانی شرایط بهتری را برای توسعه و ترویج  این بخش فراهم کنیم.
وی درباره فعالیتهای ورزشی در مناطق عملیاتی شرکت توضیح داد: هم اکنون بیشتر دکلهای حفاری در نقاط مختلف کشور به امکانات مناسب ورزشی مجهز هستند و برنامه ریزی متنوعی در جهت پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم و ایجاد نشاط و شادابی به منظور افزایش بهره وری و راندمان کار صورت گرفته است.
حاجتی موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری را مرهون همدلی و حمایتهای همه جانبه هیئت مدیره و کارکنان این شرکت عنوان کرد.

کد خبر 227006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =