وزارت نفت به دنبال حفظ تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است

هدف وزارت نفت حفظ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است، اما در باره تیمهایی که لیگ برتر هستند دخالت نمی کند.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت امروز (دوشنبه 19 آبان ماه) در بازدید از غرفه شانا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها، به ارزیابی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پرداخت و گفت: همانطور که مشخص است لیگ برتر، لیگی حرفه‌ای است و تیمهای این لیگ هم باید حرفه‌ای عمل کنند.

وی افزود: خصوصی سازی در فوتبال ایران 100 درصد نهادینه نشده و هم اکنون 70 درصد تیمها از لحاظ منابع مالی و بودجه‌ای به بدنه دولت متصل هستند.

مدیرکل ورزش وزارت نفت تصریح کرد: هدف ما حفظ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است، اما به تیمهای حرفه‌ای ورود پیدا نخواهیم کرد، هرچند بحث مشورتی خود را ادامه خواهیم داد.

شاه کرمی عنوان کرد: براساس قوانین AFC باشگاههای فوتبال باید بطور مستقل اداره شوند و دخل و تصرف در آنها جایز نیست، اما ما به تیمهایی که به نوعی نام نفت را با خود همراه دارند مشورت می‌دهیم و سعی می‌کنیم از تجربیات تیم نفت تهران که حضوری پنج ساله در لیگ برتر دارد در دیگر تیمها نیز استفاده شود.

وی گفت: تیم فوتبال نفت آبادان تحت نظارت ما قرار دارد و فقط تیمهای نفت تهران و مسجد سلیمان هستند که از حیطه نظارت اداره کل ورزش وزارت نفت خارج هستند.

مدیرکل ورزش وزارت نفت به مشکلات تیم فوتبال نفت آبادان اشاره کرد و افزود: مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بودجه‌ای و مالی نیست، بلکه یکی از آسیبهایی که این تیم را رنج می‌دهد عدم همدلی و یکپارچگی در این تیم است.

وی تصریح کرد: مدیران تیم صنعت نفت آبادان به جای همدلی به تخریب و زیر سئوال بردن یکدیگر روی آورده‌ بودند که این موضوع این تیم را به حاشیه راند و مدیریت آن را از ریل اصلی خارج کرد.

شاه کرمی با تاکید بر این‌که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشکل مالی ندارد، عنوان کرد: عدم ثبات مدیریت و تغییر مدیران که کارشناسی نبود به این تیم مردمی زیان وارد کرده است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت افزود: از صنعت نفت 6 تیم فوتبالی در کشور وجود دارد که دو تیم در لیگ برتر، دو تیم در دسته یک و دو تیم نیز در دسته دو فعالیت می‌کنند.

کد خبر 228498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =