حراست، از بازوهای اصلی شرکت نفت خزر است

مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: با توجه به گستره فعالیتهای این شرکت در استانهای شمالی و آبهای عمیق دریای خزر، حراست یکی از بازوان اصلی نفت خزر به شمار می رود.

به گزارش شانا، علی اصولی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید حراست شرکت نفت خزر گفت: این شرکت نیازمند مراقبت و حفاظت مستمر و بی وقفه است و بر همین اساس حراستی پویا و با برنامه را طلب می کند تا همگام با تحقق برنامه های شرکت نقش تاثیر گذار خود را ایفا کند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حراست در فعالیتهای شرکت نفت خزر اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه جوامع انسانی و پیشرفت فناوریهای مختلف، مبحث امنیت و حراست بسیار پیچیده بوده و در فرهنگ اسلامی به مقوله حفاظت و امنیت بسیار توجه شده است.

اصولی ادامه داد: امنیت حراست در صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت و همچنین نگهداری و حفاظت ویژه از تاسیسات، داراییها و اسناد و مدارک با همکاری و تعامل موثر با مدیران و مسئولین در جهت اهداف تعریف شده مطرح است.

وی از تلاشهای امیر شهرام شهبازخانی رئیس سابق حراست قدردانی و برای محمد رهبر رئیس جدید حراست این شرکت آرزوی موفقیت کرد.   

 نقش آفرینی نفت خزر در معادلات انرژی کشور

مشاور مدیر عامل و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران نیز در این جلسه گفت: اهمیت شرکت نفت خزر بر کسی پوشیده نیست و امروزه همه نگاه ها به سمت این شرکت است چرا که می تواند در آینده نقش اثر گذارتری را در معادلات انرژی کشور داشته باشد.

 فرهاد داراخانی تاکید کرد: فعالیت اکتشافی شرکت نفت خزر در آبهای عمیق پر مخاطره است و می تواند هر لحظه با حادثه مواجه شود و کارکنان حراست باید همپای واحد های عملیاتی تلاش کنند تا کار بی وقفه ادامه یابد .


کد خبر 228547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =