حراست در پویایی، اثربخشی و بالابردن بهره‌وری سازمان‌ها نقشی مؤثر دارد

مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تأکید بر کارآمدی حراست در پویایی و بالا بردن بهره‌وری سازمان‌ها، گفت: آنچه سبب ارتقای حراست به‌ویژه در بخش‌های حفاظت فیزیکی و الکترونیک می‌شود، استفاده از سامانه‌های روزآمد است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، مراد کمالی، در آیین معارفه حمیدرضا مسافری، رئیس جدید حراست این شرکت و تکریم امیر شهرام شهبازخانی گفت: کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی، بالا بردن بهره‌وری سازمان‌ها بسیار اثرگذار است.

وی تصریح کرد: وظایف حراست‌ها، افزون بر نقش و کارکرد تخصصی آن بر مبانی اخلاق حرفه‌ای و اسلامی، در پشتیبانی از کارکنان، با رعایت اصول مردم‌داری و خوش‌خلقی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: موفقیت حراست در گروه همکاری درون سازمانی و برون سازمانی، آموزش، بهره‌گیری از تجهیزات، سیستم‌ها، فناوری‌های نو و نیروی انسانی توانمند است و آنچه سبب ارتقای حراست به‌ویژه در بخش‌های حفاظت فیزیکی و الکترونیک می‌شود، استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و به‌کارگیری سامانه‌های روزآمد است.

کمالی در پایان به نقش حراست در تحقق برنامه‌ها و اهداف شرکت اشاره و از زحمات امیر شهرام شهبازخانی و مجموعه کارکنان حراست شرکت نفت خزر قدردانی و برای رئیس جدید حراست شرکت نفت خزر آرزوی توفیق کرد.

علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران نیز در این آیین با اشاره به اینکه صنعت نفت موتور محرکه اقتصاد کشور است، گفت: پیشگیری، برقراری امنیت، صیانت از نیروی انسانی و حفاظت از تأسیسات، تجهیزات و اماکن جز وظایف اصلی حراست شرکت ملی نفت ایران است.

وی افزود: حراست چشم بینای سازمان و مدیریت است و به‌عنوان مشاور امین و همراه مدیر در اثر بخشی برنامه‌های سازمان مؤثر است و به‌طور یقین پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان با همراهی، همکاری و همدلی موثر و مستمر مدیران و کارکنان با این اداره بیش از پیش محقق خواهد شد.

آیین معارفه رئیس جدید و تکریم رئیس پیشین حراست شرکت نفت خزر با حضور علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت نفت خزر، رؤسای واحدهای ستادی حراست شرکت ملی نفت ایران و مدیران ستادی شرکت نفت خزر برگزار شد.

کد خبر 453914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =