استاد دانشگاه صنعت نفت در فهرست پژوهشگران و فناوران برتر سال

مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 93 امروز (سه شنبه 25 آذرماه) در حالی برگزار شد که نام ریاض خراط میان برترینها از وزارت نفت می درخشید.

به گزارش شانا، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 93 به مناسبت هفته پژوهش با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و جمعی از روسای دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از علی کاوه از دانشگاه علم و صنعت ایران، مهران رضایی از دانشگاه کاشان، سعیدرضا الله کرم و محمدعلی آموزگار از دانشگاه تهران، یدالله یمینیگ و منوچهر فرجی زاده اصل از دانشگاه تربیت مدرس، رضا موسوی حرمی از دانشگاه فردوسی مشهد، مهدی نیک عمل از دانشگاه شهید رجایی، بختیار ترتیبیان از دانشگاه ارومیه و احمد اسماعیل زاده از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قدردانی شد.

همچنین سعید محرمی پور از دانشگاه تربیت مدرس، سهیل سبحان اردکانی از دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسعود ستوده از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاض خراط از وزارت نفت (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت) و امیرحسین شیرانی راد از جهاد کشاورزی از جمله دیگر 15 پژوهشگر و فناور برتر سال 93 بودند که از آنها قدردانی به عمل آمد.

قطب فلسفه دین از پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی به عنوان قطب علمی برتر سال 93 شناخته شد که در مراسم پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور از آن قدردانی شد.

از سه انجمن علمی، انجمن اقتصاد شهری ایران، انجمن جامعه شناسی ایران و انجمن مهندسی دریایی ایران در این مراسم تجلیل به عمل آمد. همچنین نشریه علمی پلیمر ایران و نشریه داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو نشریه ای هستند که از آنها تجلیل شد.

کد خبر 231067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =